Stack.ge-ის წესები და პირობები

ბოლო განახლება: 2025 წლის 1 აგვისტო

1. შესავალი და თანხმობა

წინამდებარე დოკუმენტით დგინდება Stack.ge-ის („ჩვენ“, „ჩვენი“, „პლატფორმა“) მომსახურების მიწოდების ზოგადი წესები და პირობები. Stack.ge არის ტექნოლოგიური პლატფორმა, რომელიც მომხმარებლებს სთავაზობს სრულ სპექტრს ვებ-მომსახურებებში. ჩვენს ვებსაიტზე წვდომით, ჩვენი სერვისების შეკვეთით ან მათი გამოყენებით, თქვენ („მომხმარებელი“) ადასტურებთ, რომ სრულად გაეცანით, გაიგეთ და ეთანხმებით ამ წესებით დადგენილ ყველა პუნქტს. თუ არ ეთანხმებით რომელიმე პირობას, გთხოვთ, შეწყვიტოთ ჩვენი სერვისებით სარგებლობა.

2. მომსახურების აღწერა

Stack.ge გთავაზობთ სრულ ტექნიკურ მხარდაჭერასა და ადმინისტრირებას ვებ-სერვისების მიმართულებით. ჩვენი მომსახურება ორიენტირებულია როგორც მცირე და საშუალო ბიზნესებზე, ასევე ინდივიდუალურ პროექტებზე. ჩვენ ვმართავთ კლიენტის პროექტს სრულად, დაწყებული ჰოსტინგის არჩევიდან დაწყებული, სრული ტექნიკური ადმინისტრირებითა და მხარდაჭერით დამთავრებული. ჩვენი ძირითადი სერვისებია:

  • CMS (Content Management System) დანერგვა და განვითარება: პოპულარული პლატფორმების, როგორიცაა WordPress, Joomla, Drupal და სხვ., დაყენება, კონფიგურაცია, პერსონალიზაცია და მორგება თქვენი ბიზნესის საჭიროებებზე.
  • ღია კოდის სისტემების ინტეგრაცია და მხარდაჭერა: ღია კოდის (Open Source) პროგრამული უზრუნველყოფის, მაგალითად, EspoCRM, Matomo, BookStack, Gitea და სხვა, დანერგვა, კონფიგურაცია, ოპტიმიზაცია და სრული ტექნიკური მხარდაჭერა.
  • ინდივიდუალური სისტემების შექმნა: საკუთარი მართვის სისტემების (Custom-built CRM/ERP) ან სტანდარტულ ღია კოდის პლატფორმებზე დაფუძნებული სისტემების შექმნა და არსებულ ინფრასტრუქტურასთან ინტეგრაცია.
  • ჰოსტინგისა და სერვერული ინფრასტრუქტურის მართვა: ჩვენ სრულად ვმართავთ თქვენი პროექტის ჰოსტინგსა და სერვერულ გარემოს. ეს მოიცავს NVMe SSD ჰოსტინგის უზრუნველყოფას, ავტომატური სარეზერვო ასლების მექანიზმების დაყენებას, უსაფრთხოების რეგულაციებს, SSL სერტიფიკატების და CDN (Content Delivery Network) ინტეგრაციებს.
  • ტექნიკური ადმინისტრირება და სისტემური მხარდაჭერა: სერვერული ინფრასტრუქტურის უწყვეტი მონიტორინგი, სისტემებისა და აპლიკაციების რეგულარული განახლებები, უსაფრთხოების პროაქტიული ზომების გატარება და პრობლემების დროული აღმოფხვრა.
  • მესამე მხარის ინტეგრაციები: გადახდის სისტემებთან (მაგ. TBC Pay, Stripe, Payze), ელექტრონული ფოსტის სერვისებთან, ანალიტიკის პლატფორმებთან და სხვა აუცილებელ სისტემებთან ინტეგრაციის უზრუნველყოფა.
  • დიზაინი და კონტენტის მართვა: UI/UX კონსულტაცია, ვებსაიტის დიზაინის აწყობა და კონტენტის განთავსება თქვენი ბრენდის ვიზუალური იდენტობის შესაბამისად.
  • მომხმარებლის ტრენინგი და მხარდაჭერა: ჩვენ ვუზრუნველყოფთ სრულ ინფორმაციასა და ტრენინგს თქვენი გუნდისთვის ვებსაიტის ან სისტემის ეფექტური მართვისთვის. ეს მოიცავს დეტალური დოკუმენტაციის, ვიდეო გაკვეთილებისა და ტექნიკური დახმარების სერვისს.

Stack.ge იტოვებს უფლებას, შეცვალოს ან განაახლოს სერვისების შინაარსი და ფასები წინასწარი შეტყობინების გარეშე.

3. მომხმარებლის ვალდებულებები

მომსახურების შეუფერხებელი მიწოდებისა და უსაფრთხოების უზრუნველსაყოფად, მომხმარებელი ვალდებულია:

  • მიაწოდოს ზუსტი და სრული ინფორმაცია პროექტის მოთხოვნებთან და გადახდის პროცესთან დაკავშირებით.
  • არ გამოიყენოს პლატფორმა ან მასთან დაკავშირებული სერვერები უკანონო, მავნე ან ზიანის მომტანი ქმედებებისთვის (მათ შორის: სპამი, ფიშინგი, ვირუსების გავრცელება, საავტორო უფლებების დარღვევა).
  • დაიცვას ტექნიკური უსაფრთხოების წესები, მათ შორის, გამოიყენოს ძლიერი და უნიკალური პაროლები და დაიცვას ავტორიზაციის პროცედურები.

4. გადახდები და ანგარიშგება

  • სერვისების ფასები და სატარიფო პირობები დგინდება მხარეთა შორის შეთანხმების საფუძველზე, კონკრეტული პროექტის მოცულობისა და სირთულის მიხედვით.
  • გადახდები ხორციელდება უნაღდო ანგარიშსწორებით, Stack.ge-ის მიერ მოწოდებულ საბანკო რეკვიზიტებზე, ინვოისის ან ხელშეკრულების საფუძველზე.
  • ყველა გადახდა უნდა განხორციელდეს საქართველოს ეროვნულ ვალუტაში (GEL), თუ მხარეები წინასწარ არ შეთანხმდებიან სხვა ვალუტაზე.
  • გადახდის ვადების დაუცველობის შემთხვევაში, Stack.ge იტოვებს უფლებას დროებით შეაჩეროს მომსახურების მიწოდება ან მთლიანად გააუქმოს ხელშეკრულება.

5. მომსახურების შეჩერება ან შეწყვეტა

Stack.ge იტოვებს უფლებას, ნებისმიერ დროს, შემდეგი საფუძვლების არსებობისას, შეაჩეროს ან შეწყვიტოს მომსახურების მიწოდება:

  • მომხმარებლის მიერ წესების დარღვევა: წესების უხეშად დარღვევის შემთხვევაში, Stack.ge უფლებამოსილია დაბლოკოს ან წაშალოს მომხმარებლის ანგარიში.
  • ტექნიკური ან უსაფრთხოების მიზეზები: სისტემური წყვეტების, ტექნიკური ხარვეზების ან უსაფრთხოების რისკების გამო, Stack.ge-ს შეუძლია დროებით შეაჩეროს მომსახურება.
  • გადაუხდელი ანგარიშები: გადახდის დაგვიანების შემთხვევაში, Stack.ge-ს უფლება აქვს, შეაჩეროს სერვისები გადახდის სრულად განხორციელებამდე.

6. ინტელექტუალური საკუთრება

თუ ხელშეკრულებით სხვა რამ არ არის გათვალისწინებული, ყველა პროგრამული კოდი, დიზაინი და შინაარსი, რომელიც შექმნილია Stack.ge-ის მიერ, წარმოადგენს Stack.ge-ის ან მისი შესაბამისი ლიცენზიორების ინტელექტუალურ საკუთრებას. მომხმარებელი იღებს მხოლოდ ამ პროდუქტებით სარგებლობის უფლებას.

7. გარანტიები და პასუხისმგებლობის შეზღუდვა

  • Stack.ge არ იძლევა აბსოლუტურ გარანტიას მომსახურების უწყვეტ მუშაობაზე, ვინაიდან შესაძლოა ადგილი ჰქონდეს ტექნიკურ წყვეტებს ან მესამე მხარის პროვაიდერებზე დამოკიდებულებებს. თუმცა, ჩვენ ვაკეთებთ ყველაფერს შესაძლებელს, რომ შევინარჩუნოთ სისტემების მაღალი ხელმისაწვდომობა.
  • მომხმარებელი პასუხისმგებელია მის მიერ განთავსებული კონტენტის კანონიერებასა და სიზუსტეზე.
  • Stack.ge არ არის პასუხისმგებელი შემთხვევით, არაპირდაპირ ან მინიჭებულ ზარალზე, რომელიც შეიძლება გამოწვეული იყოს ჩვენი მომსახურების გამოყენებით.

8. მესამე მხარის სერვისები

ჩვენ ვიყენებთ მესამე მხარის სერვისებს (მაგალითად, ჰოსტინგი, CDN, ანალიტიკა). ამ სერვისებით სარგებლობისას, თქვენ ასევე ექვემდებარებით შესაბამისი პროვაიდერების წესებსა და პირობებს.

9. კონფიდენციალურობა

თქვენი პერსონალური მონაცემების შეგროვება, დამუშავება და დაცვა რეგულირდება ჩვენი ცალკე მოქმედი კონფიდენციალურობის პოლიტიკით. გთხოვთ, სრულად გაეცნოთ მას ჩვენს ვებგვერდზე.

10. მარეგულირებელი კანონმდებლობა და დავების გადაწყვეტა

ეს წესები რეგულირდება და განიმარტება საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად. ნებისმიერი დავა ან უთანხმოება, რომელიც წარმოიშობა Stack.ge-სა და მომხმარებელს შორის, გადაწყდება მოლაპარაკების გზით. თუ შეთანხმება ვერ შედგა, დავა განსახილველად გადაეცემა საქართველოს შესაბამის სასამართლოს.

11. ცვლილებები წესებსა და პირობებში

Stack.ge იტოვებს უფლებას, ნებისმიერ დროს განაახლოს ან შეცვალოს წინამდებარე დოკუმენტი. ახალი პირობები ძალაში შევა ვებგვერდზე გამოქვეყნებისთანავე. მომხმარებელი ვალდებულია პერიოდულად გადახედოს ამ გვერდს, რათა ინფორმირებული იყოს ცვლილებების შესახებ.

12. კონტაქტი

თუ გაქვთ რაიმე შეკითხვა ამ წესებთან დაკავშირებით, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ:

📧 ელექტრონული ფოსტა: [email protected]
🌐 ვებსაიტი: https://stack.ge